söndag 12 december 2010

Jag går på glödande kol

Nu har mina fötter slutat göra ont! Great success. För er som inte vet så har jag införskaffat mig ett timjobb. Var då undrar ni uppheatsat då. Det skall jag tala om för er, det är på Wasa vaccination/City Akuten på holländargatan. Där tar jag emot folk och berättar hur dom ska göra med att skriva in sig på datorerna och lite sådant. Så, jag står alltså upp cirkus åtta timmar i streck. (Herrejesus vad osäker jag blev på stavningen nu då, streck?sträck? whatsup liksom! Så går det när hjärnan jobbar på engelska^^) Och jag tänker inte dela upp texten i stycken för jag orkar inte sådetså! I'm a rebel^.^ Idag har vi städat, eller ja... Litegrann i alla fall! Började morgonen med något som är hemligt, sen duschade vi... Sen så stannade produktiviteten känner jag, Mik spelade fallout och jag pillade på datorn i ca.... fyra timmar kanske? Sen var det dags för tvättstuga, och Mik gick ner som en duktig karl och fixade, jag ställde mig och skulle diska... Men på något sätt så tyckte vi att det var mer urgent att slå in ungarnas julklappar som ändå inte ska öppnas förrns den 27'e. Men det är lite så vi pippar här i kuknästornet! Oh! Jag måste dela min uppspelthet med er kära medmänniskor, Maria Montazami (stavning?) är för bra. Åh du bästa reklamfilmen jag någonsin sett (ja, förutom postbanken såklart!). Mums är allt jag kan säga.

Imorgon ska jag och Birgitta (min chef) ha ett samtal. Ordet utvärdering nämndes om jag inte missminner mig. Jag är lagom nervös. Hoppas dom tycker att jag behöver vara där på dagtid framöver. Fast jag kanske kan få en stol! Jag och Mik pratar om att vi måste spela igenom Halo reach. Men vi båda finner det ganska dull. Men men vi måste så att vi kan lämna tillbaka och byta mot ett annat spel. Sådant är bra. Att man kan göra så menar jag.
Nejnej, nu ska jag fråga mannen om han kanske är intresserad av att titta lite mer på Big Bang Theory.

Over&out! 

Kastar upp en bild som jag tog för cirkus en månad sedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar