söndag 26 december 2010

Jahapp... Det var den julen!

Mik sitter och spelar "crackdown 2" och jag sitter vid datorn. Det har vi sysslat med sedan halv ett tiden och nu är klockan halv  fyra! Myselimys!
Kollade på sista avsnittet av "Ung & Bortskämd" för en stund sen... Go Daniel! "So fashion". Men jag måste få uttrycka min avsky... Den där "Paulina", vad är det som är problemet? Hon verkar lite smått bakom flötet. Hon kommer aldrig på några egna idéer, hon apar ju bara efter alla andra? Sure, you can't always be an original, men come on people! Hon kan ju för f*n inte ens tänka egna tankar? Dessutom så tror jag att hennes pappa är lite... hmm. mja, special kan man väl säga. Daniel var (är!) en värdig vinnare enligt min åsikt. Men nog om det!
Egentligen så har det inte direkt hänt mycket sen sist jag skrev.. Eller, det beror sig kanske på, när skrev jag sist? Haha, helt out of touch med den här bloggen. Om jag inte skrev det sist, så gör jag det nu, jag har skaffat mig ett litet jobb på Wasa vaccination. Fast nu känner jag att jag har skrivit detta förut. Fast det kanske inte var här? Jaja, who cares.
Har suttit och kollat igenom lite gamla bilder på bilddagboken, www.didderson.bilddagboken.se, och haft lite nostalgi times. Insåg under detta tittande att jag var dum i huvudet som tyckte att jag var jättetjock. För om jag får säga det själv så är det nu jag är "jättetjock". Fast å andra sidan så kan det ju alltid bli värre!
Jag bjuder på en då och nu bild så kanske ni ser vad jag menar.
Då- Inte särskilt stor.

Nu- Vill jag knappt se mig själv i en spegel, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar