söndag 23 januari 2011

Fortfarande söndag.

Hej igen. Jag menade inte hej då, jag menade på återseende. Fy fan vad bloc party är bra. Man glömmer bort när man inte lyssnar på dom. Men sen så exploderar allt! BOOM.

Ska ta med Mik på en cigarett nu. Ja, jag vet att vi skulle sluta, men det gjorde vi inte. Vi är vuxna och vi kan inte... ha!

Mitt hår är ganska långt nu. Det är också lite lockigt. Vet inte riktigt vad jag tycker om det, kanske ska investera i en plattång? Har ju endast en locktång till luggen liksom. Kanske kanske.

Jag vill sjunga massor, hela tiden men det gör jag inte. För jag blir så generad om någon lyssnar. Har inga problem att sjunga med till musik men oj, utan blir det så läskigt så. Dessutom så kan jag knappt sjunga längre. Jag röker för mycket och sjunger för lite, förstår ni då?

Nu börjar jag bli lite trött känner jag. Eller jag har varit trött hela dagen i och för sig.Vi kom nämligen inte i säng igår förrän klockan fyra imorse. Datorn höll på att fåna sig förstår ni.. "critical error, can not detect the harddrive" såattehhhh, vi fick formatera om hela alltet!

Aja, godnatt tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar