lördag 22 januari 2011

Lördag.

Igår var jag på arbetsintervju. Och så spydde jag nästan. Hoppas jag inte är sjuk på riktigt utan att det bara var nervigt. Vilket det var, kan jag lova.
Intervjun var på karolinska sjukhuset. Så när jag väl var där gick jag upp till WHO center där Eva jobbar. Eva är bästa Cajsas mami. Eller moderskepp som Cajsa skulle säga.

Här är allting som vanligt, barnen spelar xbox, Mik får hjälpa till, Johnny vägrar att äta sin mat. Eller ja, enligt honom själv så glömmer han att äta. Väldigt sött.

När jag vaknade imorse så grät jag. Jag önskar att jag kunde komma ihåg vad jag drömde som fick mig att gråta. Hmm. Mik brukar drömma att jag är otrogen, det känns inte så bra. Men, det är ju faktiskt bara drömmar. Men man känner sig liksom lite taskig ändå, jag menar för att man var så elak i hans dröm. Förstår ni?
Igår hälsade jag också på min kära syster på hennes jobb och hjälpte till med gullhundarna. Eller horhundarna som hon och hennes kollegor kallar dem. Jag fick ta två labbar, en whippet och en ehm.. Fideli! haha, vet inte vad hon var för ras. Nån slags jakthund. Egentligen skulle jag haft en Opus istället för en Mango, men Opus blev hämtat av sin matte eller husse. Sen blev jag helt gangraped av tre mopsar. Stibor, Gösta och...Tore? Tror jag. Väldigt sött.

Nu måste vi gå till tunnelbanan tror jag. Vi ska lämna barnen till deras mamma. Och sen få tillbaka dom imorgon. Väldigt onödigt. Menmen whatever.

Här är jag i alla fall. För ett år sen kanske.

OVER&OUT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar