torsdag 3 februari 2011

allt jag vill ha är en...

FIN leopardjacka.... Men dom finns ju typ inte kvar någonstans!
Bara för att "modevärlden" insåg att leopard är skitsnyggt (som vi alla redan visste!) så går ju alla snoriga "modeslavar" ut och köper dom allihopa :(
LEDSEN DENISE.

Jag vill ha jag vill ha jag vill ha. Det är typ den enda grejen jag kan känna att jag verkligen ångrar skiiiitmycket att jag inte köpte direkt när jag såg den.... Såg en inne på Gina, men jag tänkte att neeeh, jag ska spara mina pengar, dom finns kvar sen... Mmm, tjena! fuuuuuuuck yoooooooooooooouuuuuuuuuuuuuu.

GE MIG. Finns inte ens några braiga på tradera  eller blocket eller anywhere, jag känner att jag inte har strl 34 i kläder faktiskt... Så bajsa på er.

Nu ska jag meddela Mik att jag har skrivit färdigt så att vi kan gå och lägga oss^^
Menne, om ni ser nån snygg for a reasonable price skrik på mig.. såatteeeehhhh, japp.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar