söndag 6 februari 2011

Ny vecka imorgon, då jävlar. Kanske. Om jag orkar...

Promenad Schema:
Vecka 1- 4Måndag: 30 minuter
Tisdag: Vila
Onsdag: 30 minuter
Torsdag: Vila
Fredag: 30 minuter
Lördag: Vila
Söndag: 40 minuter

Vecka 5- 8Måndag: 40 minuter
Tisdag: Vila
Onsdag: 40 minuter
Torsdag: Vila
Fredag: 40 minuter
Lördag: Vila
Söndag: 45 minuter

Vecka 9 och framåt45 minuters promenad varannan dag

Och sen allevo shakes på det. Och cigaretter såklart! Utan cigaretter går det ju inte. Då går ingenting. Jag måste bara dricka upp resten av min cola så att jag inte fuskar redan imorgon! Oh oh.... Det är nästan hela två liter kvar. Det är bara att köra, hepp! 
Vad tror ni om det då? Jag tror såhär; det kommer säkert gå jättebra den första timmen, sen kommer jag dö av cola brist! Så det så. 

Har hittat en jättefin blogg med thinspiration. Det är fint. Nej jag ska inte bli anorektiker, tackar som frågar. Här är länk till den i alla fall http://thinspiration-pictures.blogspot.com 
Vissa bilder är på folk som faktiskt är sjuka, det tycker jag inte om. Men många bilder är på människor som är naturligt fin smala... Alltså inte folk med tre meters mellanrum mellan låren. 
Typ sådär kanske. Fast kanske smalare. Jag vet inte.... Om ett år eller två.

Tack för mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar