torsdag 17 februari 2011

Skor, skor, skor....

Alla ni som har läst denna blogg förut vet om att jag letar efter ett par skor från H&M. Vi såg dom på H&M som ligger på Götgatsbacken första gången. De hade bara två par kvar, ett par 37 och ett par 36 eller nåt... Sedan dess har jag letat som en mad man efter dessa skor. Jag kollade på alla H&M i stan, Mik kollade lite i "förorter", Kimaling kollade i Kista..Men no! Inga skor.... Tills igår. Jag och Mik går in på ett av H&M'en på drottninggatan... Mik pekar och säger: "Där!" och jag springer och är skitglad... Men Mik, förståndig som han är säger något i stil med att jag inte ska bli glad än.. Storlekar liksom... Tror ni det finns 38'or? NEJ >.< Det fanns typ en miljon 36'or, ett par 39'or och ett par 40.... Tyvärr så var 39'orna för stora för mig... Så no victory.... YET. Jag ska ha dom... Jag MÅSTEEE! 
Theeee fucking SHOOOEEEES!!!

Världens finaste kudde?

Världens finaste handduk?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar