torsdag 10 februari 2011

Jävla snö.

Men jag är glad ändå för jag har världens underbaraste man, Mik! Han köpte finaste svarta fuuskpälsen idag på H&M till mig.... :D Såg världsa finaste skor inne på H&M också, men dom hade inte dom i strl 38 :( Dom var asfina, svarta med rosa prickar på :)

Langar en bild på jackan lite senare, snart är det nämligen dags att lägga barnen i säng och skrika godnatt monster/allahopa (som johnny säger) i tio minuter..... Sjukt sött! Imorgon har jag en busy day framför mig, ska åka ut till Rissne och hämta mr. frifrofrafraaaaaa; Ziko (vovve dårå) och ta med honom och hämta barnen på dagiizzzzzzz. Så två timmar tunnelbana fram och tillbaka blir kul... NOT! Fast en timme med vovvsing som kelsällskap i knät, så det blir nog bra ändå!

Ska gå och duscha nu, sen kommer bild på jackan :D

Over&out for now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar